Tri najveće hrvatske zračne luke – Zagreb, Split i Dubrovnik – krenule su u investicije vrijedne čak 4,8 milijardi kuna (640 milijuna eura).
No, svaka od tih investicija financira se na različit način. Novi putnički terminal zagrebačkog aerodroma gradi se po koncesijskom modelu, a investicija se financira iz kredita. Ulaganja u dubrovački aerodrom će se većim dijelom financirati iz fondova EU, dok će se splitska zračna luka u financiranju svoje investicije osloniti dobrim dijelom na vlastita sredstva. Vrijednost je investicije na zagrebačkoj zračnoj luci, koja je pod koncesijom više tvrtki predvođenih francuskim Bouyguesom i Aeroports de Paris, oko 2,47 milijardi kuna (330 milijuna eura). Kredit su Francuzima za gradnju novog terminala na Plesu dali Deutsche banka Luksemburg, Europska investicijska banka, International finance Corporation, Unicredit bank Austrija i Zagrebačka banka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu