Zagrebački velesajam iduće godine slavi 110. godišnjicu postojanja, no zadnje vrijeme je ova, nekad gotovo pa mitska gospodarska institucija u jugoistočnoj Europi polako počela gubiti utjecaj i kompas u kojem smjeru ići dalje.
Šira javnost je na Velesajam dolazila zadnjih godina samo na, više prodajni nego izložbeni, sajam knjiga Interliber, a od prije dvije godine je opet zaživjela i najatraktivnija sajamska izložba Autoshow. Stoga su u toj tvrtki, koja od ove godine više nije dio Zagrebačkog holdinga, ovih dana predstavili model restrukturiranja koji bi im trebao osigurati bolju budućnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ako bi i prodavali, najprije ide za nikakve pare, a onda za masne pare, vi ne pratite hrvatsko tržište
Treb velesajam prodati svo zemljiste za masne pare i preseliti se van grda, SV.Nedjelja ili prema Sesvetama , Ili one livade kod aerodroma
Uključite se u raspravu