“U razvoj zaštitnih i zvučnih ograda uložili smo više od 100 milijuna eura”

Autor: PD i VL native tim , 09. listopad 2019. u 10:54
Miran Klemar, direktor Deltabloca Slovenija/BORNA FILIĆ/PIXSELL

Učesnike u prometu Deltabloc štiti s oko 2,5 milijuna metara zaštitnih cestovnih sustava godišnje.

Tvrtka Deltabloc počela je s proizvodnjom zaštitnih ograda u ranim devedesetima.  Od samog početka razvoja, testiranja ograda provođeno je europskim standardima EN-1317, gdje je glavni zahtjev 'crash test', čime su ispunjeni zahtjevi tog standarda.

Do sada su izveli više od 250 punih testa i ispitivanja. Deltabloc je prisutan u više od 50 zemalja diljem svijeta, ali kako se radi o vrlo visokim europskom standardu EN 1317 (pa tako i HRN EN 1317), ipak su njihova glavna tržišta zemlje Europske unije. Njihov je moto 'Realiziramo projekte diljem svijeta i svih razina', što znači da projekte realiziraju gdje god treba.  S direktorom Deltabloca d.o.o. Slovenija Miranom Klemarom razgovarali smo o posebnosti njihovih ograda, prednostima nad konkurencijom i daljnjem širen

Poznati ste po visokokvalitetnim proizvodima. Koliko ulažete u razvoj i investicije?
Naša glavna djelatnost je razvoj. U razvoj cestovnih zaštitnih sustava tj. zaštitnih ograda, pa i zvučnih barijera ulažemo svake godine nekoliko milijuna eura. Možemo reći da smo do sada ukupno u razvoj i investicije uložili više od 100 milijuna eura.

Možete li opisati kakve sisteme ograda imate te po čemu se one razlikuju od onih drugih proizvođača?
Treba imati na umu da cesta nije samo ravna cesta, nego da su tu i mostovi, vijadukti, pa gradilišta na cesti, pa stupovi te da bi zadovoljio svim tim zahtjevima Deltabloc trenutno raspolaže sa skoro 200 različitih sistema cestovnih zaštitnih sustava. Radi se o stalnim ogradama od betona ali i od čelika u posljednje vrijeme, a tu su i ograde na objektima, vijaduktima, pa privremene ograde za gradilišta, prijelazni sistemi iz betonskih u čelične ograde, pa sistemi zaštitnih ograda s integriranom zvučnim barijerom itd. Ograde tako mogu da zadrže vozila od automobila od 900 kilograma, 10 tonskog kamiona, 13 tonskog autobusa pa sve do 38 tonskog polupriklopnika.   

Koliko zaštitnih ograda montirate godišnje i na kojim tržištima najviše?
Tvrtka razvija i postavlja DELTABLOC® zaštitne ograde (cestovne zaštitne sustave) i štiti prometnice diljem Europe. Sudionike u prometu štitimo s oko 2,5 milijuna metara zaštitnih cestovnih sustava godišnje. Osim stalnih zaštitnih cestovnih sustava, štitimo ih i privremenim ogradama u slučaju izvođenja radova na cestama. Sve to se izvodi u skladu s međunarodnim i europskih važećim normama i standardima. Postavimo i oko 100.000 kvadratnih metara PHONOBLOC® zvučnih barijera.

Jeste li montirali i ograde u Hrvatskoj?
Da, u Hrvatskog smo montirali nekoliko metara ograda na autocesti Zagreb-Dubrovnik, kao zaštitu portala ispred tunela. Nadamo se, da će toga biti više u buduće, i da će se i na hrvatskim cestama i autocestama primjenjivati ograde razvijene i napravljene po najvišim standardima i europskim zahtjevima.   

Planirate li daljnje širenje tržišta i neke nove proizvode?
Svakako planiramo širenje tržišta i Hrvatska nama je tu u prvom planu. Mi sami, pa i kolege iz Austrije   vozimo se po hrvatskim autocestama kada odlazimo na godišnji odmor pa je nama je želja da se osjećamo sigurni. Novi proizvodi, svakako, jer kako sam već rekao naša je glavna djelatnost razvoj zaštitnih i zvučnih ograda. Samo na razvoju radi skoro 50 zaposlenih i tu smo najbolji, korak ili čak dva ispred konkurencije.

New Report

Close