U privatni smještaj u Hrvatskoj ušao globalni brend Awaze

Autor: Marija Crnjak , 04. travanj 2023. u 07:00
Foto: CLR

Brend Awaze bi rasprostranjenom mrežom i dugogodišnjim prisustvom na turističkoj sceni trebao donijeti dodatnu snagu punjenja kapaciteta i rast broja noćenja.

Croatia Luxury Rent, My Istria i Istria Home, tri agencije za najam vila koje je lani kupio vlasnik Novasola, nakon procesa spajanja započetog početkom ove godine poslovat će pod globalnim brendom Awaze, a za direktora je imenovan Josip Stulić, sad već bivši vlasnik zadarskog Croatia Luxury Renta.

U ovom procesu okrupnjavanja danski Novasol u ovu turističku sezonu tako ulazi s oko 2300 novih objekata koje renta turistima u Hrvatskoj, a plan im je povećati promet za 20 posto u ljetnoj sezoni 2023. Sve tri agencije lani su realizirale više od 900 tisuća noćenja.

“Naš je cilj da kroz poslovanje Awazea u prvom redu oplemenimo snagu ova tri subjekta koja su do nedavno poslovala zasebno. Sinergijom ćemo nastojati pojačati prodajni i promotivni aspekt djelovanja i u godinama koje su pred nama značajno premašiti brojku od milijun noćenja.

Gledajući dosadašnja ostvarenja svake od tri agencije zasebno dolazimo do impozantnih brojki koje će u ovoj, ali i sezonama koje su pred nama donijeti konkretne rezultate i ostvarenja za domaći turizam”, izjavio je Stulić.

Za direktora objedinjenih agencija za najam vila imenovan je Josip Stulić/PD

Novasol kupio konkurente
Kako tumače poznavatelji tržišta, kupnja konkurenata za Novasol je bio idealna, a možda i jedina prilika za značajan rast koji očekuje vlasnik, Fond Platinum Equity, ali i povratak luksuzu iz kojeg su krenuli u biznis. Usto, u prethodne tri godine pokazalo se da je kriza najmanje zahvatila visokokvalitetni i luksuzni segment turističke ponude.

Mete preuzimanja bile su lokalne tvrtke s dobrom suradnjom s vlasnicima nekretnina, koji sada s nestrpljenjem očekuju što im nosi suradnja po korporativnom modelu. My Istria vodeća je agencija za najam luksuznog smještaja na hrvatskom tržištu sa sjedištem u Zagrebu.

Na tržištu su od 2008. godine kad su krenuli sa samo jednom vilom, da bi 15 godina kasnije u ponudi imali 1300 luksuznih vila koje godišnje ugoste više od 70 tisuća gostiju. Lani su ostvarili oko 550 tisuća noćenja, a osim u Istri raste im i broj luksuznih vila koje imaju u ponudi s područja Kvarnera i Dalmacije.

Croatia Luxury Rent najbrže je rastuća domaća agencija specijalizirana za najam kapaciteta luksuznog smještaja koja je u protekloj godini ostvarila gotovo 350 tisuća noćenja u više od 700 jedinica diljem obale i kontinentalnog dijela Hrvatske. Istria home je turistička agencija specijalizirana u ponudi kvalitetnog smještaja u kućama za odmor i privatnim apartmanima na području Istre.

Osnovana je u Poreču 2012. godine. U proteklih devet godina razvila se u jednu od vodećih putničkih agencija na području Istre ostvarivši u 2022. godini oko 175.000 noćenja u više od 500 objekata koliko ih imaju u ponudi. Na hrvatskom tržištu konkurencija bi im mogla biti splitska agencija Adriagate koja u potrtfelju ima oko 12 tisuća jedinica diljem Dalmacije.

900

tisuća noćenja ostvarile su tri agencije koje je lani preuzeo vlasnik Novasola

Rast izvan sezone
Kako se navodi u jučerašnjoj objavi o objedinjevanju poslovanja, brend Awaze bi svojom globalno rasprostranjenom mrežom i dugogodišnjim prisustvom na turističkoj sceni trebao donijeti dodatnu snagu punjenja kapaciteta i rast broja noćenja, pogotovo izvan ljetne sezone.

Inače, Awaze je osnovao Fond Platinum Equity nakon što je 2018. kupio niz tvrtki za iznajmljivanje od hotelske kompanije Wyndham Worldwidea, a danas u sastavu Awazea djeluju brendovi Hoseasons, Novasol, Cottages.com i James Villa Holidays. Lani u rujnu objavljeno je da Platinum Equity angažirao Goldman Sachs i Morgan Stanley oko prodaje Awazea za iznos od 2 milijarde funti, a opcija je i inicijalna javna ponuda dionica.

Komentirajte prvi

New Report

Close