Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U internetskoj bazi podataka Agrokluba upisano 700 farmera

Autor: Božica Babić
23. ožujak 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Obuhvatili 30.000 hektara nasada i oko 250.000 grla stoke

Obuhvatili 30.000 hektara nasada i oko 250.000 grla stoke.

Poljoprivredni portal Agroklub izradio je projekt Top 1000 poljoprivrednih gospodarstava, najperspektivnijih proizvođača hrane u RH. U internetskoj bazi podataka već je upisano 700 farmera iz različitih segmenata proizvodnje hrane (ratari, voćari, povrćari, vinogradari/vinari, proizvođači mesa i mlijeka i dr.) s područja nekoliko županija, koji obrađuju više od 30.000 hektara nasada i uzgajaju oko 250.000 grla stoke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U Agroklubu vjeruju kako će do kraja 2016. kvalitetno obraditi podatke za sve županije. Upis u bazu podataka za poljoprivredna gospodarstva je besplatan, potrebno je dati opće informacije o gospodarstvu, strukturu i volumen primarne proizvodnje te podatke o finalnim proizvodima. Jedini uvjet je da proizvođači moraju imati e-adresu na koju će dobivati informacije o potražnji za njihovim proizvodima. Cilj im je, ističu u Agroklubu, hrvatske farmere izravno povezati s mogućim kupcima na EU tržištu. 

Poljoprivredni portal Agroklub izradio je projekt Top 1000 poljoprivrednih gospodarstava, najperspektivnijih proizvođača hrane u RH. U internetskoj bazi podataka već je upisano 700 farmera iz različitih segmenata proizvodnje hrane (ratari, voćari, povrćari, vinogradari/vinari, proizvođači mesa i mlijeka i dr.) s područja nekoliko županija, koji obrađuju više od 30.000 hektara nasada i uzgajaju oko 250.000 grla stoke.

U Agroklubu vjeruju kako će do kraja 2016. kvalitetno obraditi podatke za sve županije. Upis u bazu podataka za poljoprivredna gospodarstva je besplatan, potrebno je dati opće informacije o gospodarstvu, strukturu i volumen primarne proizvodnje te podatke o finalnim proizvodima. Jedini uvjet je da proizvođači moraju imati e-adresu na koju će dobivati informacije o potražnji za njihovim proizvodima. Cilj im je, ističu u Agroklubu, hrvatske farmere izravno povezati s mogućim kupcima na EU tržištu. 

Autor: Božica Babić
23. ožujak 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close