Iako je lobiranje u SAD-u već desetljećima normalna poslovna djelatnost sa svojim pravilima i regulativom, a nešto kraće i u EU, u Hrvatskoj je to novitet koji dobar dio javnosti i dužnosnika još uvijek povezuje s nečim tajnovitim i mutnim.
Što je lobiranje, kakva situacija je u tom sektoru u EU i Hrvatskoj, govori Natko Vlahović, osnivač i direktor prve hrvatske profesionalne lobističke tvrtke, koja je poslovala tijekom cijele korona krize i demistificira poslovno lobiranje u Hrvatskoj, a ove godine obilježava 10. godišnjicu svojeg postojanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu