U hrvatske centre dolaze inteligentna kolica koja ‘pomažu pri kupnji’

Autor: Poslovni.hr , 09. siječanj 2013. u 09:59
Press foto

Kupac će na ekranu svojih kolica moći pogledati trenutne akcijske ponude u trgovini.

U hrvatske prodajne centre uskoro stižu prva inteligentna kolica za kupnju. Ovaj novi proizvod nazvan je “Shop&Touch” a sastoji od zaslona osjetljivog na dodir koji služi za komunikaciju s korisnikom, te barkod čitača za jednostavno učitavanje informacija o proizvodu.

"Kupac će na ekranu svojih kolica moći pogledati trenutne akcijske ponude u trgovini, pronaći lokaciju svakog željenog artikla, provjeriti cijene proizvoda i još mnogo toga. Osim toga, kolica će biti sredstvo direktnog marketinga jer će se pomoću njih upućivati osobne poruke kupcu", kaže Miljenko Perić, direktor splitske tvrtke Husar d.o.o. koja je zaslužna za realizaciju projekta inteligentnih kolica.

Na zaslonu koji će se nalaziti na kolicima, kupac će u bilo kojem trenutku moći vidjeti gdje se nalazi na mapi prodajnog centra, kao i poziciju svakog proizvoda. Na mapi će biti prikazan i najkraći put do police sa željenim proizvodom što će kupcu, kažu iz tvrtke, omogućiti brže snalaženje po centru. Kupac će, kažu, na zaslonu imati i akcijski katalog trgovine, a uz barkod čitač moguće je provjeriti cijenu, te saznati neke dodatne informacije o proizvodu koji kupujete. Što je najzanimljivije za kupce – u svakom trenutku moći će provjeriti sadržaj i ukupni iznos svoje košarice. Inteligentna kolica omogućit će i automatsku naplatu kupljenih proizvoda na blagajni, jer će kupci imati mogućnost sami skenirati sve proizvode koje kupe, 'te ćemo uskoro moći zaboraviti na duga čekanja u redovima', hvale se iz tvrtke.

"Dva poznata prodajna lanca iz Njemačke i Velike Britanije već su prepoznala sve prednosti koje im donosi korištenje Shop&Touch inteligentnih kolica, te je planirano da se ovaj sustav postavi u njihove centre. Osim toga, kolica bi se trebala uskoro naći i u hrvatskim prodajnim centrima", poručio je Perić.

Inteligentna kolica rezultat su tehnologijsko-istraživačkog projekta „Inteligentna kolica za kupnju u prodajnim centrima“ na kojem je posljednjih godina radila ekipa hrvatskih stručnjaka iz različitih polja znanosti, a koji je djelomično financirao Hrvatski institut za tehnologiju. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Čista reklama za spomenutu tvrtku.

Gosp Perić, članak je loše odrađen jer sam ga prepoznala kao plačeni oglasni prostor a nije kao takav istaknut. Takav marketing u meni stvara više negativnih nego pozitinih emocija. Da je članak bio istaknut kao promotivni ne bi imali negativan pristup prema ovom tekstu, već više neutralan. Nadam se da moje osobno mišljenje može doprinjeti Vašoj iskrenoj namjeri informiranja. Hvala.

New Report

Close