U hrvatske prodajne centre uskoro stižu prva inteligentna kolica za kupnju. Ovaj novi proizvod nazvan je “Shop&Touch” a sastoji od zaslona osjetljivog na dodir koji služi za komunikaciju s korisnikom, te barkod čitača za jednostavno učitavanje informacija o proizvodu.
"Kupac će na ekranu svojih kolica moći pogledati trenutne akcijske ponude u trgovini, pronaći lokaciju svakog željenog artikla, provjeriti cijene proizvoda i još mnogo toga. Osim toga, kolica će biti sredstvo direktnog marketinga jer će se pomoću njih upućivati osobne poruke kupcu", kaže Miljenko Perić, direktor splitske tvrtke Husar d.o.o. koja je zaslužna za realizaciju projekta inteligentnih kolica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Čista reklama za spomenutu tvrtku.
Gosp Perić, članak je loše odrađen jer sam ga prepoznala kao plačeni oglasni prostor a nije kao takav istaknut. Takav marketing u meni stvara više negativnih nego pozitinih emocija. Da je članak bio istaknut kao promotivni ne bi imali negativan pristup prema ovom tekstu, već više neutralan. Nadam se da moje osobno mišljenje može doprinjeti Vašoj iskrenoj namjeri informiranja. Hvala.
Uključite se u raspravu