Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tvrtka Emil Frey Auto Centar spektakularnim programom predstavila novi, renovirani Mercedes salon

Autor: Promo
28. svibanj 2025. u 10:00
Podijeli članak —
Press photo

Društvo Emil Frey Auto Centar osnovano je 05.07.2013. godine ali zapravo započinje operativno djelovati s prvim danima 2024. godine i to s Mercedes-Benz brendom.

Na dobro poznatoj lokaciji, Kovinskoj 5, tvrtka Emil Frey Auto Centar posluje 10 godina.

Upravo, renovacija Mercedes salona po najnovijim standardima kruna je ove uspješne priče. Netom nakon raskošnog otvaranja i predstavljanja javnosti, razgovarali smo s generalnim direktorom tvrtke Emil Frey Auto Centar, s g. Marcom Jurkovicem.

 Kako biste ocijenili otvorenje renoviranog Mercedes salona na adresi Kovinska 5? Koje ste posebne sadržaje pripremili za svoje uzvanike?

Otvorenje novog Mercedes Benz salona na lokaciji Kovinska 5 proteklo je apsolutno u skladu s brendom kojeg zastupamo, luksuzno i ekskluzivno.

Naše uzvanike osobno je pozdravio g. Walter Frey, vlasnik naše Grupe te podijelio svoje iznimno bogato iskustvo kada je u pitanju ne samo prodaja automobila po Europi već i svoj vizionarski duh koji je naslijedio od oca, osnivača grupacije Emil Frey.

Direktor MBGD g. Michael Stroband za područja Afrike, Europe i Bliskog Istoka, također je pozdravio sve okupljene i podijelio više o planovima Mercedes Benz brenda u našoj regiji.

Za naše goste pripremili smo izuzetan sadržaj uz sjajne izvođače, vrhunski kulinarski doživljaj, on-site pripremu i personaliziranu pripremu parfema na licu mjesta, baš kako to naši kupci mogu činiti prilikom personalizacije svojih vozila, izradu personaliziranog nakita te predstavili novi CLA.

Press photo

Koliko je trajala priprema i renovacija salona te na koje sve promjene ste posebno ponosni u usporedbi s prijašnjim izgledom?

S obzirom da je koncept novog salona u svakom segmentu drugačiji u odnosu na stari, tako su i radovi bili kompleksniji te naravno rokovi za adaptaciju duži. Od samog planiranja pa do realizacije prošlo je oko 1,5 godina.  Jako smo zadovoljni izvršenim radovima te promjene odnosno razlike možemo kategorizirati na slijedeći način:

Kategorija korisničkog iskustva :

Kada je riječ o korisničkom iskustvu, tada bi izdvojio slijedeće elemente gdje su te razlike i više nego opipljive :

  • Ambijent lounge tipa koji podsjeća na luksuzne hotelske lobije sa vrhunskom zonom za opuštanje, luksuznim kafićem te ekskluzivnim osjećanjem gostoprimstva
  • Digitalizirani te interaktivni showroom s LED zidovima, velikim interaktivnim ekranima, mogućnost konfiguracije i personalizacije vozila koje zamjenjuju tradicionalne prezentacije vozila „on-site“
  • Smanjeni fizički prikaz vozila gdje ista sada igraju uloge eksponata te koji se mogu posebno naglasiti te istaknuti pomoću „individualnog“ osvjetljenja
  • Besprijekorno omnikanalno putovanje kupca gdje isti mogu započeti svoje putovanje online i završiti u salonu ili obrnuto
  • Luksuzna personalizacija i taktilni doživljaj pomoću sample studia s originalnim materijalima koji omogućuje kupcima da osjete materijale i opcije boja uživo. Kao dodatak personalizaciji, tu se nalaze privatni i posebni prostori za Mercedes Benz podmarke kao što su AMG, Maybach te EQ s jasno istaknutim brand elementima

Aspekt procesa, kako u prodaji pa tako i u postprodaji:

  • Više nego ikada, kupac u središtu prodajnog procesa gdje prelazimo s klasične prodaje na savjetovanje i brand iskustvo. Implementacija novih pozicija unutar maloprodaje kao što su Product Expert, Media Expert te Star Assistant su samo neke od novosti kako bi naši kupci maksimalno uživali u svojem doživljaju.
  • Digitalizacija procesa i poslovanje bez papira uz digitalno potpisivanje ugovora, financiranja, procjene rabljenih vozila, smanjena upotreba papirnate dokumentacije gdje se procesi odvijaju putem tableta

Ceremonijalna i luksuzna primopredaja vozila koja se odvija u posebno dizajniranom prostoru umjesto klasične isporuke na parkiralištu. Također, digitalno upoznavanje s funkcionalnostima vozila putem aplikacija i virtualnih vodiča dodatno pridodaju luksuznoj primopredaji.

Press photo

Koliko, prema vašem iskustvu, dizajn i uređenje prostora utječu na ukupni doživljaj brenda i na odluku kupaca pri odabiru vozila?

S novim salonom po zadnjim Mercedes Benz standardima, naši potencijalni ali i postojeći kupci dobivaju full service usluge gdje danas uz luksuzna te ekskluzivna vozila dobivaju i taj jedinstven tretman te doživljaj Mercedes Benz Branda. Stoga, unutar Emil Frey Auto Centra vjerujemo kako možemo samo vjerovati u još bolje prodajne rezultate!

Na samoj svečanosti, predstavili ste novi CLA model. Možete nam reći više o tom modelu?

Novi CLA nudi vise kupcima u svakoj dimenziji: vise prostora, vise profinjenosti, vise udobnosti, vise inteligencije i vise učinkovitosti u usporedbi s prethodnikom. To je najpametniji automobil koji je Mercedes-Benz ikada proizveo – i prvi model u potpuno novoj obitelji vozila. Svaki novi model bit će dostupan s električnim i visokotehnološkim hibridnim pogonom.

Što mogu očekivati kupci u nadolazećem razdoblju za čitav portfelj vaših brendova i usluga?

Unutar Emil Frey Auto Centra  uvijek se držimo postavljenih načela iz pisma g. Emil Freya (osnivača naše Grupe) svojim kupcima te mogu samo reći da ćemo i dalje raditi i razvijati naše maloprodajne procese kako bismo u svakom trenutku ponudili našim kupcima maksimalnu razinu kvalitete i to neovisno o brendu i lokaciji. Bilo da se radi o Mercedes-Benzu, Citroënu ili pak Fiatu, kupci će prilikom svojih posjeta u naše salone i servise na Kovinskoj 5 i na Kovinskoj 22 uvijek dobiti maksimalnu kvalitetu usluge i proizvoda. Kada je riječ o daljnjem razvoju EFAC-a na lokalnom tržištu automobila, iskoristio bih priliku kako bih podijelio našu viziju za naredno razdoblje gdje upravo razvoj rabljenih vozila kao i razvoj limarije/lakirnice vidimo kao naša dva glavna prioriteta za razvoj gdje ćemo uložiti sve naše napore kako bi iste dodatno razvili.

Marc Jurkovic i Michael Stroband/Press photo

Nedavno ste proslavili 10 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, podijelite s nama retrospektivu proteklog desetljeća.

Društvo Emil Frey Auto Centar osnovano je 05.07.2013. godine ali zapravo započinje operativno djelovati s prvim danima 2014. godine i to s Mercedes-Benz brendom. Tijekom 2016. godine, unutar tvrtke Emil Frey Auto Centar integrirane su prodajne i postprodajne aktivnosti vezane uz marku Citroën. Krajem 2020. godine, proširujemo našu ponudu s kompletnom ponudom ex FCA brendova: Fiat, Abarth, Jeep, Alfa Romeo kao i DS Automobiles marke na lokaciji Kovinska 22.

Koji su planovi i ambicije za ovu godinu Emil Frey Auto Centra  u segmentu maloprodaje automobilske industrije?

2025. godinu vidimo kao vrlo izazovnu i neizvjesnu kada je riječ o maloprodaji. Naime, neizvjesnost oko elektrifikacije, dolazak novih izazivača s dalekog istoka, visoka inflacija u HR, pad interesa za novim vozilima na EU tržište, daljnji problemi oko proizvodnih alokacija, dijelovima… Sve su to elementi za koje danas nemamo jasnu sliku kako će se u skorijem periodu razvijati, a s druge strane imaju velik utjecaj na našu realizaciju. Kada su u pitanju naši planovi za 2025. godinu te s obzirom na sve navedeno, možemo reći da unutar EFAC-a smo vrlo ambiciozni te želimo svakako podići naše prodajne volumena na novim i rabljenim vozilima kao i našu realizaciju kroz postprodajne aktivnosti. Naime, uvjereni smo da posjedujemo vrhunske ljudske resurse koji će nam omogućiti da prebrodimo ovaj vrlo neizvjesno razdoblje na najbolji mogući način.

Autor: Promo
28. svibanj 2025. u 10:00
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close