Tržište poslovne inteligencije u 2012. stagniralo na 8 milijuna dolara

Autor: Bernard Ivezić , 30. siječanj 2013. u 21:59
Big Data novi je pojam koji, najjednostavnije rečeno, predstavlja kombinaciju alata za poslovnu inteligenciju i sustava za pohranu podataka

Big Data novi je pojam koji, najjednostavnije rečeno, predstavlja kombinaciju alata za poslovnu inteligenciju i sustava za pohranu podataka.

Hrvatsko tržište poslovne inteligencije, koje analitičari smatraju jednom od ključnih pretpostavki za jačanje konkurentnosti domaćih tvrtki, staigniralo je u prošloj godini i ostalo na prometu od osam milijuna dolara, objavila je agencija IDC Adriatics.

Usporedbe radi, ista je agencija 2009. vrijednost tog tržišta procijenila na 19,81 milijun dolara. Iz IDC Adriaticsa pojašnjavaju da sada poslovnu inteligenciju promatraju zajedno s tržištem sustava za pohranu podataka o čemu će biti govora na predstojećoj konferenciji Big Data and Busines Analytics Forum 2013. koja se idući tjedan održava u Zagrebu. "Big Data novi je pojam koji, najjednostavnije rečeno, predstavlja kombinaciju alata za poslovnu inteligenciju i sustava za pohranu podataka.

U tom pogledu hrvatsko PI tržište zabilježilo je promet nešto veći od 8 milijuna dolara, odnosno stagnaciju u 2011. godini, dok je vrijednost domaćeg tržišta storage sustava dosegla nešto više od 30 milijuna dolara, uz neznatan pad u odnosu na 2010. godinu", kaže direktor agencije IDC Adriatics Boris Žitnik. Neke od najvećih tvrtki u ponudi rješenja za poslovnu inteligenciju su tvrtka Poslovna inteligencija, Megatrend, Alfatec i Combis Hrvatskog telekoma. Prema podacima iz branše od 500 najvećih kompanija u Hrvatskoj čak 400 ima softver za poslovnu inteligenciju, ali ga samo 75 koristi.

Komentirajte prvi

New Report

Close