Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tri stvari po kojima možete prepoznati prodavača RWE Energije

Autor: Poslovni.hr
31. srpanj 2013. u 16:33
Podijeli članak —
Press foto

Svi zainteresirani građani koji žele promijeniti opskrbljivača električnom energijom te potpisati ugovor s RWE Energijom, osim putem Interneta, mogu do povoljnije električne energije doći i preko prodajnih predstavnika, priopćili su iz RWE-a.

Svi zainteresirani građani koji žele promijeniti opskrbljivača električnom energijom te potpisati ugovor s RWE Energijom, osim putem Interneta, mogu do povoljnije električne energije doći i preko prodajnih predstavnika, priopćili su iz RWE-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prodajni predstavnici se mogu lako i jednostavno prepoznati na temelju 3 identifikacijske oznake. Svi ovlašteni prodajni predstavnici RWE Energije nose svijetloplave majice s logotipom i nazivom tvrtke, te bedž s logom RWE Energija. Uz to prodajni predstavnici nose identifikacijske kartice na kojima piše njihovo ime i interni identifikacijski broj.

Svi zainteresirani građani koji žele promijeniti opskrbljivača električnom energijom te potpisati ugovor s RWE Energijom, osim putem Interneta, mogu do povoljnije električne energije doći i preko prodajnih predstavnika, priopćili su iz RWE-a.

Prodajni predstavnici se mogu lako i jednostavno prepoznati na temelju 3 identifikacijske oznake. Svi ovlašteni prodajni predstavnici RWE Energije nose svijetloplave majice s logotipom i nazivom tvrtke, te bedž s logom RWE Energija. Uz to prodajni predstavnici nose identifikacijske kartice na kojima piše njihovo ime i interni identifikacijski broj.

„Svjesni smo da većina naših građana nije navikla kupovati ovakvu vrstu usluge preko Interneta, stoga nam je jako važan individualan pristup svakom potrošaču. RWE Energija ima educirane prodajne predstavnike koji su vizualno lako prepoznatljivi. U svakom trenutku svim našim građanima na raspolaganju je besplatni info telefon 0800 8777 koji mogu nazvati i provjeriti status svih naših prodajnih predstavnika te prijaviti eventualne probleme. Svi naši prodajni predstavnici rade u skladu sa pravilima transparentne prodaje,“ istaknuo je Zoran Miliša, predsjednik uprave RWE Energije.

Procedura promjene dobavljača električne energije ide ovako: nakon što korisnik s prodajnim predstavnikom potpiše ugovor, koji je vizualno prepoznatljiv po logu RWE Energije i autorizira nalog, tvrtka RWE Energija preuzima potpunu odgovornost za odrađivanje svih tehničkih elemenata potrebnih za dovršetak procedure promjene dobavljača. Postupak je za korisnika u potpunosti besplatan i niti u jednom trenutku neće prouzročiti prekid u opskrbi električnom energijom, odnosno nestanak struje, poručuju iz RWE.

Autor: Poslovni.hr
31. srpanj 2013. u 16:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close