S prvim radnim danom nakon Božića započelo je dvomjesečno razdoblje zimskog sezonskog sniženja. Kakve će rezultate trgovcima ovaj put polučiti popusti koji se mahom kreću u rasponu od 20 do 50 posto, ali sežu i do 70 posto, statistika će pokazati tek za koji mjesec.
Kad su posrijedi cijene, lanjsko je zimsko sniženje u indeksima potrošačkih cijena imalo odraz u padu cijena npr. odjeće za oko šest posto u prosincu, a potom za 14 posto u siječnju u odnosu na prosinac. Slični su razmjeri zabilježeni i kod obuće, koja je uz odjeću jedna od češćih meta šopinga u sezoni sniženja. Ako je suditi prema potrošačkom sentimentu koji su sugerirali podaci Porezne uprave o fiskaliziranoj potrošnji uoči Božića, ali i oni od prije mjesec dana vezanim uz "Crni petak", trgovci ponovno mogu računati na veće promete u usporedbi s prošlom godinom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu