Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trgovci: Praksa je pokazala da sniženja treba bolje tempirati

Autor: Poslovni dnevnik
14. srpanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Direktorica Sektora za trgovinu HGK Ema Culi

Izmjene i dopune Zakona o zaštiti potrošača pojednostavit će poslovanje.

Trgovci traže izmjenu datuma sniženja jer je praksa pokazala da ih treba bolje tempirati, ističe direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore (HGK) Ema Culi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Primjenom Zakona o zaštiti potrošača od 1. siječnja 2015. ljetna sniženja počinju 10. kolovoza. HGK je, u komunikaciji s gospodarstvenicima, dobila prijedloge kako zakon uskladiti s praksom te su u tijeku izmjene i dopune Zakona o zaštiti potrošača koje se očekuju u rujnu. One će, najavljuju, pojednostaviti poslovanje trgovaca. Neki od problema koje su trgovci istaknuli tiču se obveze isticanje cijena prilikom posebnih oblika prodaje koja se provodi u kratkom roku. Pokazala se i potreba za izmjenom termina sezonskih sniženja (ljetno od 10. 8. do 25. 8.; zimsko od 27. 12. do 10. 1. i proljetno od 1. 4. do 15. 4.) jer različite skupine proizvoda imaju različito trajanje sezone.

Trgovci traže izmjenu datuma sniženja jer je praksa pokazala da ih treba bolje tempirati, ističe direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore (HGK) Ema Culi.

Primjenom Zakona o zaštiti potrošača od 1. siječnja 2015. ljetna sniženja počinju 10. kolovoza. HGK je, u komunikaciji s gospodarstvenicima, dobila prijedloge kako zakon uskladiti s praksom te su u tijeku izmjene i dopune Zakona o zaštiti potrošača koje se očekuju u rujnu. One će, najavljuju, pojednostaviti poslovanje trgovaca. Neki od problema koje su trgovci istaknuli tiču se obveze isticanje cijena prilikom posebnih oblika prodaje koja se provodi u kratkom roku. Pokazala se i potreba za izmjenom termina sezonskih sniženja (ljetno od 10. 8. do 25. 8.; zimsko od 27. 12. do 10. 1. i proljetno od 1. 4. do 15. 4.) jer različite skupine proizvoda imaju različito trajanje sezone.

Trgovci ipak mogu prodavati izvan zadanih termina uz popuste pod promotivnim nazivima, poput ljetne ponude, koje ne mogu trajati dulje razdoblje. Postoje različite mogućnosti prodaje robe po sniženoj cijeni: akcijska prodaja, rasprodaja, sezonsko sniženje ili posebni oblici popusta. Cilj zakonodavaca nije ograničiti prodaju po sniženim cijenama, a cilj je svakog trgovca zadovoljan potrošač jer se takav potrošač uvijek vraća, napominje Culi.

Autor: Poslovni dnevnik
14. srpanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close