Trgovci koriste Majčin dan

Autor: Poslovni dnevnik , 05. svibanj 2014. u 21:59
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL

Takvi trendovi na zapadu rezultiraju potrošačkom groznicom i ukrašavanjem domova.

Možemo primijetiti kako su posljednjih nekoliko dana trgovački lanci započeli oglašavanje svojih proizvoda i najavljivanje velikih popusta na Majčin dan, koji se slavi druge nedjelje u svibnju, što ove godine pada na 11. svibnja.

Razgovaraši s Krešimirom Macanom, direktorom  Manjgure d.o.o. te stručnjakom za odnose s javnošću, dobili smo komentar kako je "cilj takvog oglašavanja povećanje prodaje i prenošenje trendova američkog potrošačkog društva na hrvatske potrošače". Na primjer, takvi trendovi na zapadu rezultiraju potrošačkom groznicom i ukrašavanjem domova koje počinje dva mjeseca prije blagdana Božića, što nije ni blizu terminu kada ti događaji tradicionalno počinju u Hrvatskoj, kaže Macan. 

Komentirajte prvi

New Report

Close