Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trgovci koriste Majčin dan

Autor: Poslovni dnevnik
05. svibanj 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL

Takvi trendovi na zapadu rezultiraju potrošačkom groznicom i ukrašavanjem domova.

Možemo primijetiti kako su posljednjih nekoliko dana trgovački lanci započeli oglašavanje svojih proizvoda i najavljivanje velikih popusta na Majčin dan, koji se slavi druge nedjelje u svibnju, što ove godine pada na 11. svibnja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Razgovaraši s Krešimirom Macanom, direktorom  Manjgure d.o.o. te stručnjakom za odnose s javnošću, dobili smo komentar kako je "cilj takvog oglašavanja povećanje prodaje i prenošenje trendova američkog potrošačkog društva na hrvatske potrošače". Na primjer, takvi trendovi na zapadu rezultiraju potrošačkom groznicom i ukrašavanjem domova koje počinje dva mjeseca prije blagdana Božića, što nije ni blizu terminu kada ti događaji tradicionalno počinju u Hrvatskoj, kaže Macan. 

Možemo primijetiti kako su posljednjih nekoliko dana trgovački lanci započeli oglašavanje svojih proizvoda i najavljivanje velikih popusta na Majčin dan, koji se slavi druge nedjelje u svibnju, što ove godine pada na 11. svibnja.

Razgovaraši s Krešimirom Macanom, direktorom  Manjgure d.o.o. te stručnjakom za odnose s javnošću, dobili smo komentar kako je "cilj takvog oglašavanja povećanje prodaje i prenošenje trendova američkog potrošačkog društva na hrvatske potrošače". Na primjer, takvi trendovi na zapadu rezultiraju potrošačkom groznicom i ukrašavanjem domova koje počinje dva mjeseca prije blagdana Božića, što nije ni blizu terminu kada ti događaji tradicionalno počinju u Hrvatskoj, kaže Macan. 

Autor: Poslovni dnevnik
05. svibanj 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close