Hrvatska turistička zajednica (HTZ) početkom srpnja objavit će javni poziv za izbor 15 destinacija u pilot-projektu PPS (predsezona i posezona) za promicanje turističkog prometa u razdoblju posezone 2014.
Projekt je u skladu s jednim od ključnih zadataka HTZ-a, odnosno pokretanjem marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju predsezone i posezone (PPS koncept). Pilot će obuhvatiti razvoj PPS destinacija, doživljaja i tvrtki. Razdoblje posezone samostalno utvrđuje svaka destinacija koja se kandidira, s tim da posezona mora obuhvatiti razdoblje najmanje od 1. rujna do 15. listopada 2014.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu