Tomašević raspisuje natječaj za prestižnu direktorsku poziciju, a traži i dva pročelnika

Autor: Poslovni.hr/Hina , 21. rujan 2021. u 15:03
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Na pitanje hoće li poništiti natječaj za zbrinjavanje biootpad na koji je tvrtka C.I.O.S. Petra Pripuza podnijela najjeftiniju ponudu, gradonačelnik Tomašević je odgovorio da će, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, odabrati najpovoljniju ponudu u roku od mjesec dana. Rekao je da se sada provjerava tehnička dokumentacija.

Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević najavio je u utorak da će se raspisati natječaj za direktora ili direktoricu Zagrebačkog velesajma, a i natječaji za pročelnike Gradskog ureda za prostorno uređenje i Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode te glasnogovornika.

Na konferenciji za novinare rekao je da nastavljaju s natječajima za uprave gradskih poduzeća. Nakon što su raspisali natječaj za tri člana Uprave Zagrebačkog holdinga i nakon natječaja ih odabrali, prošli tjedan su raspisali natječaj za Upravu ZET-a, podsjetio je Tomašević te.najavio da će do kraja ovog tjedna raspisati natječaj za direktora ili direktoricu tog trećeg najveće samostalnog gradskog poduzeća – Zagrebačkog velesajma.

Istaknuo je da traje javno savjetovanje za javnu nabavu 50 automobila, od kojih će otprilike polovina biti na hibridni ili električni pogon u vrijednosti od oko 1,8 milijuna kuna na godinu dana, odnosno ukupno oko 5,4 milijuna kuna bez PDV-a za tri godine.

Istaknuo je da je riječ o tri puta manje automobila, jer je jedan od prvih poteza nove Gradske uprave bilo poništenje natječaja za javnu nabavu 150 automobila za najam koje koriste gradske službe u vrijednosti od 4,5 milijuna kuna na godinu dana.

Najavio je i da će se šestu godinu za redom u suradnji Grada i gradskog poduzeća ZICER održati Startup Factory program u kojem će biti odabrano oko 12 timova, a četiri najbolja će dobiti novčanu potporu od Grada za razvoj svojih startup-ova, odnosno visokotehnoloških rješenja u područjima kao što su turizam, energija, održivi okoliš, promet, hrana i bio-ekonomija, sigurnost i kibernetička sigurnost, robotika, umjetna inteligencija.

Program će završiti 23. studenoga konferencijom Zagreb Connect, rekao je Tomašević i pozvao sve inovativne timove da se jave putem web stranice ZICER-a.

Što se tiče sufinanciranje obnove u potresu oštećenih objekata, Tomašević je rekao da misle kako je korektno da država sufinancira 80 posto, a Grad Zagreb 20 posto.

Odabrat će se najpovoljniju ponuda; provjerava se tehnička dokumentacija

Na pitanje hoće li poništiti natječaj za zbrinjavanje biootpad na koji je tvrtka C.I.O.S. Petra Pripuza podnijela najjeftiniju ponudu, gradonačelnik Tomašević je odgovorio da će, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, odabrati najpovoljniju ponudu u roku od mjesec dana. Rekao je da se sada provjerava tehnička dokumentacija.

Najavio je da će sljedeći tjedan nešto više reći o rješenjima za probleme glomaznog otpada, a isporuku drobilica očekuje za tri mjeseca. Rekao je i da rade na izgradnji sortirnice u kojoj će se sortirati otpad kojeg građani odvoje u kućanstvima, te bioplinskog postrojenja i kompostane.

Tomašević je najavio je i da će se po novom zakonu ići s novim cjenikom gdje će se usluga odvoza otpada naplaćivati prema količini neodvojenog otpada.

Što se tiče žičare, rekao je da je trebao jučer imati sastanak s ministrom prometa Olegom Butkovićem, ali je odgođen pa sada čekaju novi termin. Paralelno s tim, kaže, idu pripreme za javnu nabavu “bukobrana” kako bi se dodatno smanjila buka na donjoj postaji. Nada se da će taj natječaj za nabavu biti raspisan do kraja tjedna.

Tomašević je za problem lokacije za izgradnju crkve na Trnjanskoj Savici, koji se vuče 15 godina između Grada i Zagrebačke nadbiskupije, najavio da će obnoviti povjerenstvo za rješavanje imovinsko-pravnih odnosa između Grada i vjerskih zajednica kako bi se konačno počeo rješavati i taj problem.

Zagrebački gradonačelnik pozvao je građane da im se sutra na Europski dan bez automobila, 22. rujna, u 18 sati pridruže na “Zagrebačkoj žbici”, odnosno biciklijadi, čime žele promovirati održivu mobilnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close