Iako je povijesno gledajući jedna najstarijih grana poslovanja, trgovina je posljednjih godina, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, doživjela više promjena nego je to bio slučaj stotinama godina. Načini razmjene su se promijenili, promijenili su se odnosi trgovaca i potrošača, trgovaca i dobavljača, ali i trgovaca međusobno.
Na to su najviše utjecale nove tehnologije. Kako su sve više penetrirale u svakodnevne živote, mijenjele su i oblikovale nove potrošačke i trgovačke navike i još uvijek ih mijenjaju. Mijenjaju se načini plaćanja, povezivanja s kupcima, povezivanja s dobavljačima, odlazak u trgovinu više ne znači nužno i dizanje iz naslonjača. Uz toliko promjena u kratkom vremenu postalo je da će im se svi trgovci morati prilagoditi, ili neće mogći opstati. Ako još nisu svjesni promjena koje su ih zadesile, teško da će moći opstati na tržištu. Bilo ono lokalno ili globlano. Jer, kako će i sami trgovci kazati, više nema lokalnih trgovaca, svi mogu biti globalni igrači. Promatrajući što se posljednjih godina događa u trgovini, najveća promjena možda se dogodila u odnosu trgovac – potrošač, a usporedno je veliki utjecaj imala i pojava različitih trgovačkih platformi – od internet stranica, grupnih kupnji, mobitela do društvenih mreža.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu