Mnogima se sada čini da je remont i modernizacija riječke rafinerije zbog aktualne krize i rata u Ukrajini došla u pogrešno vrijeme. To mišljenje produbljuje i situacija s derivatima, posebno dizelom, kojeg na europskom tržištu manjka i zbog čega gorivo stalno poskupljuje.
Ni politički dobro ne zvuči činjenica da u jeku energetske krize Hrvatska ne može računati na proizvodnju iz svoje jedine preostale rafinerije. Što, dakle, učiniti? Na modernizaciju, oko čega je mađarski Mol najblaže rečeno oklijevao i trebao ju je započeti prije bar 10-ak godina, čekali smo dugo i sada kada je otpočeo najvažniji i najskuplji dio tog procesa, pa rafinerija mora biti zaustavljena, postoje mišljenja da bi cijeli proces trebalo zaustaviti jer nam hitno treba proizvodnja u Rijeci. To je svojevrsna “lose-lose” situacija u kojoj se našla Ina, čiji operativni direktor Rafinerije i marketinga Goran Pleše objašnjava zašto odgađanje nije bilo moguće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ja uvik nakon sexa volim gledat knjaza..
to je onaj look kad vlastoručno sagradiš postrojenje, pokaraš 3 ribe i spreman si odmoriti se uz novu emisije svlačionice ?
Uključite se u raspravu