Sudionici akcije ‘Tjedan odmora vrijedan’ znat će se tek 1. travnja

Autor: Marija Brnić , 05. ožujak 2020. u 21:59
Poziv za program Ministarstva turizma i HTZ-a kojim se u travnju omogućava 50% popusta na usluge i dalje traje. S Jadrolinijom se još pregovara/ IVO ČAGALJ/PIXSELL

Priliku za uključenje u “Tjedan odmora vrijedan” zainteresirani poduzetnici imaju do 1. travnja.

U dva tjedna, otkada je službeno otvoren poziv tvrtkama za sudjelovanje u akciji “Tjedan odmora vrijedan”, kojom se u travnju nude upola niže cijene turističkih usluga u Hrvatskoj, Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica već su dogovorili sudjelovanje više od 80 tvrtki.

Tu informaciju dao je na jučerašnjoj sjednici Vlade ministar Gari Capelli, govoreći o mogućem utjecaju koronavirusa na tijek turističke sezone, no na službenoj internetskoj stranici ovog projekta (tjedanodmoravrijedan.hr) još uvijek nema i popisa tvrtki, premda bi to bilo logično radi planiranja i rezervacija potencijalnih gostiju.

Kako se doznaje iz Ministarstva turizma, informacije o hotelijerima i ostalim tvrtkama koje će u vrijeme uskršnjih blagdana nuditi povoljnije usluge bit će uskoro javno predstavljene. Ministar Capelli objavio je tek da su se među prvima za sudjelovanje javili avioprijevoznik Croatia Airlines, te Nacionalni park Plitvička jezera. Pojedine tvrtke, pak, same su već na svojim stranicama izvijestile kako su se uključile u program Ministarstva i HTZ-a.

Tako je, primjerice, Hotel Park iz Čakovca objavio nove, upola manje cijene koje će za svoje apartmane i sobe nuditi u vremenu dok traje akcija. Na Facebook stranicama pozive na posjet uz 50-postotni popust imaju i Muzej triljskog kraja, te Muzej betinske drvene brodogradnje.

Iz Ministarstva turizma neslužbeno se čuje da su akciji pristupili brojni hotelijeri, uključujući i velike s najviše zvjezdica, restorani, privatni iznajmljivači, i u priobalju i na kopnu, a među ostalim pregovara se i s nacionalnim brodarom Jadrolinijom. Prijevoznici, inače, mogu nuditi nešto niži popust od 50 posto, za razliku od ostalih koji žele biti dio ovog “uskrsnog paketa”.

Priliku za uključenje u “Tjedan odmora vrijedan” zainteresirani poduzetnici imaju do 1. travnja, a Capelli računa da bi se tom akcijom, koja će trajati od 10 do 19. travnja, moglo potaknuti domaće turiste na posjete domaćih destinacija i sadržaja, te time ublažiti moguće negativne posljedice koronavirusa.

Komentirajte prvi

New Report

Close