Sprema se dolazak Rusa u Crikvenicu, troše oko 100 eura dnevno

Autor: Poslovni.hr , 06. lipanj 2016. u 11:07
Foto: Goran Jakuš / Pixsell

Kako od posjete ruskih turista mogu koristi imati ne samo hotelijeri, već i svi koji se na bilo koji način bave turizmom, potvrdili su i sami predstavnici agencija.

Predstavnici 15 najvećih ruskih turističkih agencija zadovoljni su ulaganjima izvršenima u Jadran i podizanjem kategorizacije objekata te vide veliki potencijal na ruskom tržištu. Uspješno poslovanje Jadrana stavilo je i Crikvenicu i cijeli kraj u fokus ruskih turističkih agencija, s obzirom da za destinaciju ranije nisu ni čuli

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, posjetili su predstavnici 15 najvećih ruskih turističkih agencija, što predstavlja njihov prvi posjet Crikvenici koju otkrivaju kao destinaciju.

Posjet ruskih turističkih agenata dogovoren je na radionicama Hrvatske turističke zajednice koje su održane ove godine u Moskvi i Saint Petersburgu. Svoje ruske kolege u Crikvenici ugostili su Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadran d.d. i Marko Mikašinović, direktor prodaje i marketinga Jadrana d.d.

”Sa zadovoljstvom mogu potvrditi veliki interes ruskih turističkih agenata koji su nas posjetili i koje smo ugostili u našoj Crikvenici. Kada uzmemo u obzir da ruski turist potroši oko 100 eura po danu boravka, što ga stavlja na drugo mjesto ljestvice po potrošnji, odmah iza gosta iz Velike Britanije, možemo zaključiti da se radi o značajnom tržištu i velikoj prilici za Crikvenicu. Od 15 predstavnika, samo njih četvero je prije posjetilo Hrvatsku, a za Crikvenicu nitko nije niti čuo”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadran d.d.

Kako od posjete ruskih turista mogu koristi imati ne samo hotelijeri, već i svi koji se na bilo koji način bave turizmom, potvrdili su i sami predstavnici agencija.

”Nemojte zamjeriti, ali do sada kao destinacija nama niste bili zanimljivi, a na ruskom tržištu gotovo da se za Crikvenicu nije niti čulo. Sada, kada je Jadran podigao kategorizaciju hotela Omorika i Katarina na četiri zvjezdice te najavljuje daljnja ulaganja u podizanje kvalitete, itekako ste postali faktor na tržištu i o tim se investicijama priča. Ovo je velika šansa za Crikvenicu i drago mi je da su kolege iz Jadrana to prepoznali”, izjavio je Zoran Čarapić, vlasnik agencije specijalizirane za goste iz zemalja bivšeg SSSR-a Atlantis Travel.

Predstavnici ruskih agencija u vodstvu Manestra obišli su hotel Omoriku koja je nedavno dobila četvrtu zvjezdicu, hotel Kaštel koji je ujedno i najznačajniji povijesni objekt u Crikvenici, a potom su brodom ”Kamelija” otputovali u Selce gdje su obišli hotel Slaven, koji je također podignuo svoju kategorizaciju odmah po okončanju stečaja Jadrana, te hotel Katarinu, donedavni hotel Varaždin koji je trenutno u adaptaciji i uskoro bi trebao također dobiti četiri zvjezdice.

«Radi se o tržištu sa potencijalom 180 milijuna ljudi, a u 2014. godini njih 17 milijuna putovalo je izvan granica Rusije. Sada, kada imamo i direktne avionske linije i ponudu objekata sa četiri zvjezdice, možemo značajnije planirati akcije na ruskom tržištu», izjavio je Marko Mikašinović, direktor Jadranove prodaje.

U Jadranu su uložili mnogo truda u njihov prijem, a da su predstavnici ruskih turističkih agencija imali što zanimljivo vidjeti i saznati govori i činjenica da su preskočili obilazak Opatije, duže od planiranog se zadržali u Crikvenici te potom krenuli direktno za Zagreb.

Komentirajte prvi

New Report

Close