Nakon višegodišnjih analiza, promišljanja i medijskih spekulacija, nacionalna naftna kompanija Ina sljedećeg tjedna trebala bi donijeti odluku o budućnosti rafinerija.
Kako ekskluzivno doznajemo, ta tema trebala bi se naći na dnevnom redu sastanka Uprave sljedećeg tjedna, a temeljem provedenih analiza najizglednije je kako će biti donesena odluka o prestanku rafinerijskih aktivnosti u Sisku. Na taj način rafinerija nafte u Sisku faktički bi prestala postojati, postojeći skladišni kapaciteti bili bi prenamijenjeni u logističko-distributivni centar, dok bi na ostatku prostora bila zasnovana neka nova proizvodna djelatnost, te tako umanjeni negativni efekti gašenja djelatnosti prerade nafte. Kako se doznaje, ta opcija ocijenjena je kao ekonomski najracionalnija varijanta restrukturiranja rafinerijskog biznisa Ine koji već nekoliko godina posluje s gubicima. Sve daljnje aktivnosti Ine u tom segmentu poslovanja u budućnosti bi bile koncentrirane u riječkoj rafineriji, koja bi u toj varijanti krenula u drugu fazu modernizacije vrijednu oko 400 milijuna eura. Moguća odluka o gašenju sisačke rafinerije zasigurno će izazvati pravu buru u tom gradu, ali i u ionako napetim odnosima hrvatske vlade i MOL-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Rafinerija u Sisku jednostavno nema ekonomsku opravdanost. Cinjenica, da je se u okruzenju od 400 km zatvorilo nekoliko moderniziranih rafinerija govori nam, da je se sve i modernizirala rafinerija u Sisku, vjerojatno bi morala biti zatvorena.
Nerazumijem ovdje hrvatskog partnera, odnosno Vladu, koja forsira ovu investiciju, za koju nema ekonomske opravdanosti! Zar i njima nije jasno da su oni nositelji 44,5% svakog poslovnog rizika, koji kompanija poduzima!?
Rafinerija u Sisku i Rijeci nema nikakve ekonomske opravdanosti za MOL.
Naime kapacitet njihove rafinerije su dovoljne za tržište.
Naravno tu je i još 3.000 ljudi koji su samo trošak.
Uostalom na hrvatskom tržištu i okolnim tržištima je roba samo iz Mađarske.
Pa zašto ne bi mađari zaradili.
To što su potpisani neki ugovori…., nema veze.
Inače baš mi je drago da kemijska industrija, a samim time i naftno prerađivačka nije stavljena kao strateška industrija.
Lp
jedva čekam da se prvi tanker rasturi u Jadranu pa će svima biti jasno kako se prava grana podržavala.
Naravno, prvo podsezona spašava glavnu sezonu jer je padala kiša.
Jadnici mali.
ja mislio da je to već odavno zatvoreno. dakle još jedna vreća bez dna.
Rafinerija u Sisku jednostavno nema ekonomsku opravdanost. Cinjenica, da je se u okruzenju od 400 km zatvorilo nekoliko moderniziranih rafinerija govori nam, da je se sve i modernizirala rafinerija u Sisku, vjerojatno bi morala biti zatvorena.
Nerazumijem ovdje hrvatskog partnera, odnosno Vladu, koja forsira ovu investiciju, za koju nema ekonomske opravdanosti! Zar i njima nije jasno da su oni nositelji 44,5% svakog poslovnog rizika, koji kompanija poduzima!?
Sisak i Banija će poslje ove kataklizme biti na koljenima i prijeti depopulacija cijele regije…ugasila se Željezara,Herbos,Gavrilović je otpustio pola radnika..još i ovo i socijalna katastrofa.Vlada ne radi ništa ..
Uključite se u raspravu