Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Skupili 120 mamaca za izvansezonu

Autor: Poslovni dnevnik
22. siječanj 2015. u 14:23
Podijeli članak —
Joško Stella, TZ Splitsko-dalmatinske županije/ D. Kasap/PIXSELL

Brošura je tiskana u 1000 primjeraka na engleskom jeziku.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u utorak je predstavila brošuru sa 120 destinacijskih programa, kao prva županija u Hrvatskoj koja je napravila takve programe kojima se potiče dolazak turista u predsezoni i posezoni.  

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U njezinu stvaranju sudjelovala je ta turistička zajednica u suradnji sa Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), a u njoj je više od 20 agencija predstavilo 120 programa za predsezonu i posezonu podijelivši ih u tri klastera, i to eno-gastro, aktivni i kulturni klaster. Brošura je tiskana u 1000 primjeraka na engleskom jeziku, a uskoro će se tiskati i na francuskom i njemačkom jeziku. Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella rekao je kako je razvoj tog projekta trajao godinu dana, a linkove s brošurom već su isporučili partnerima u inozemstvu. Programi će zaživjeti već ovu predsezonu, a pun zamah imat će u posezoni. Aagencije su kreirale paket aranžmana za tržište posebnih interesa. 

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u utorak je predstavila brošuru sa 120 destinacijskih programa, kao prva županija u Hrvatskoj koja je napravila takve programe kojima se potiče dolazak turista u predsezoni i posezoni.  

U njezinu stvaranju sudjelovala je ta turistička zajednica u suradnji sa Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), a u njoj je više od 20 agencija predstavilo 120 programa za predsezonu i posezonu podijelivši ih u tri klastera, i to eno-gastro, aktivni i kulturni klaster. Brošura je tiskana u 1000 primjeraka na engleskom jeziku, a uskoro će se tiskati i na francuskom i njemačkom jeziku. Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella rekao je kako je razvoj tog projekta trajao godinu dana, a linkove s brošurom već su isporučili partnerima u inozemstvu. Programi će zaživjeti već ovu predsezonu, a pun zamah imat će u posezoni. Aagencije su kreirale paket aranžmana za tržište posebnih interesa. 

Autor: Poslovni dnevnik
22. siječanj 2015. u 14:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close