Lošiji prodaji rezultati tijekom lipnja i u prvoj polovici srpnja ukazuju na očiglednu promjenu sezonalnosti te navika turista koji posjećuju Hrvatsku, ocijenili su u Unilineu temeljem rezultata poslovanja u posljednih nekoliko godina. Riječ je o trendu koji je u blažoj mjeri započeo prije dvije godine, dok u ovoj sezoni doživljava svoj vrhunac. Visoka sezona tako je donedavno podrazumijevala period od 01.07. do 01.09., međutim već nekoliko godina evidentan je kasniji početak visoke sezone te produljenje u rujan.
Takav trend raste iz godine u godinu i možemo konstatirati kako više nije riječ o slučajnosti, već jasnim promjenama navika i potreba korisnika turističkih usluga. Ove godine tome dodatno pridonose i nepovoljni vremenski uvjeti potpuno neuobičajeni za srpanj, no rujan bi mogao nadoknaditi dio srpanjskog minusa, kažu u agenciji. Tako će prema trenutnim pokazateljima, najavama i rezultatima i ove godine mjesec kolovoz i rujan biti udarni mjeseci domaćeg turizma. Uzrok takvim promjenama ponajprije treba tražiti u nižim cijenama u drugoj polovici ljetne sezone, te sve povoljnijim vremenskim uvjetima u istom periodu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ma kakav rujan ?
Kada djeci poćme škola ?
Turizam Mirogojskih mališana ?
Niti troše , niti imaju novaca.
Jeste ikada bili na moru u rujnu , listopadu ….?
Uključite se u raspravu