‘Šampion hrvatskog turizma’: Do kraja rujna ostvarit će 3,2 milijuna noćenja

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. rujan 2021. u 11:48
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL

Turisti su za smještaj najviše birali kampove, a potom privatni smještaj, hotele i turistička naselja.

Dugogodišnji “šampion hrvatskog turizma” i ove godine postiže najbolje turističke rezultate među svim odredištima, a do kraja rujna očekuje više od 3,2 milijuna noćenja, čime bi u odnosu na 2019. bio u zaostatku od oko 15 posto, ističu iz Grada Rovinja.

Od početka ove godine do jučer u Rovinju je ostvareno 2,7 milijuna noćenja, što je 18 posto manje nego u isto vrijeme 2019., a do sredine rujna, odnosno 15. i 16. rujna kada slave Dan Grada i blagdan Svete Eufemije, u tom gradu se nadaju 3-milijuntnom noćenju odnosno do kraja rujna ih očekuju nešto više od 3,2 milijuna.

Iz Grada Rovinja kažu da je ova sezona i nadmašila sva očekivanja.

U Rovinju je po podacima Turističke zajednice Rovinja trenutno nešto više od 31,3 tisuće registriranih turista, jednako kao 2019. Među strancima najviše je Nijemaca, koji su ukupno ostvarili najviše od ukupnih noćenja ili 36 posto. Daleko manje ili 14 posto noćenja odnosi se na Austrijance, a onda slijede Nizozemci i hrvatski građani s udjelom od po 6 posto, te Talijani s 5 posto.

Turisti su za smještaj najviše birali kampove, a potom privatni smještaj, hotele i turistička naselja.

Gradonačelnik Rovinja Marko Paliaga ističe zasluge svih uključenih u sezonu, od javnih službi do privatnog sektora i stanovnika.

“Nakon izrazito loše 2020. drago mi je što je hrvatski turizam ove godine ponovo procvao. Rezultati koji su ostvareni u ovoj turističkoj sezoni imat će zasigurno pozitivan učinak na hrvatsko gospodarstvo i njegov oporavak od krize uzrokovane koronavirusom. Turistički sektor i djelatnosti koje o njemu ovise su velikim djelom nadoknadili golem pad prihoda zabilježen u prošloj godini što će zasigurno doprinijeti očuvanju radnih mjesta neovisno o pomoći države”, poručio je Paliaga.

Dodao je i da su se svi u Istri strogo pridržavali propisanih epidemioloških mjera, što turisti cijene.

Komentirajte prvi

New Report

Close