Iako je željeznička infrastruktura u Hrvatskoj na niskim granama, a osim u prigradskom prometu u Zagrebu nema niti značajnijeg broja putnika u vlakovima, prijevoz robe konstantno raste.
Kakva je trenutačno situacija s cargo prometom u Hrvatskoj i EU, u kakvoj poziciji je najveći hrvatski javni prijevoznik u tom segmentu te što im donosi nedavna nagodba s Vladom, govori Dragan Marčinko, predsjednik Uprave HŽ Carga.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Evo još jednog dokaza da papir svašta trpi..Nadam se da je barem platio novinaru ručak 🙂
Kome može 2020 godina biti referentna? Godina, potpunog lockdowna u cijeloj Europi. I tih 15 tona, koje ste nekad prevozili je u EU razmjerima peanuts.
prosle godine HZ vlakovi kasnili ukupno vise od dviej godine. toliko o buducnosti
Uključite se u raspravu