I uz ljetne temperature, turistički rezultati rujna u Hrvatskoj i dalje se ne mogu mjeriti sa špicom sezone, i zato posezona ne može "popraviti" turističku godinu, kako se često može čuti.
Kako pojašnjavaju sugovornici Poslovnog dnevnika, ako se izbaci faktor vremena koje je ove godine dobro poslužilo, čak i uz jaču potražnju i više cijene, ne bi bilo puno bolje. U u rujnu se drastično smanjuje broj dostupnih kreveta u inače najbrojnijem obiteljskom smještaju te u kampovima, uz i dalje premali ukupan broj hotela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu