Novi Zakon o prijevozu u cestovnom prometu je uvelike modernizirao ovaj sektor u Hrvatskoj te omogućio mnogim novim igračima da se pojave na tržištu. Iako je zakon, prije svega, morao biti donesen da bi se uredio položaj Ubera, s kojim su taksi udruženja bila u otvorenom ratu, a nije nedostajalo ni fizičkih sukoba, nova regulativa je omogućila da taksi usluga postane puno kvalitetnija, dostupnija, a u pravilu i jeftinija. No, dodatna je novost da će mnoge tvrtke u cestovnom prijevozu putnika moći dinamičnije organizirati svoje poslovanje.
Jedna od njih je i Ridecar, rent-a-car tvrtka koju je osnovao Marijan Babić. Oni u floti trenutno imaju oko 1400 vozila – kroz modele kratkoročnog i dugoročnog najma te usluge najma vozila s vozačem, a od jeseni pokreću i taksi uslugu koja će u prvo vrijeme imati 100-tinjak vozila. Dosad su u flotu uložili oko 120 milijuna kuna, a u taksi biznis planiraju još 25 milijuna. Ono što bi ovog taksi operatera trebalo odvajati od konkurencije je to što će se bazirati na električnim vozilima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu