Rebranding ENNA grupe, koji potpisuje kreativna agencija Superstudio, nagrađen je zlatnom nagradom Ideja X u kategoriji Najbolji rebranding na Danima komunikacija, najvažnijem domaćem festivalu tržišnih komunikacija koji se tradicionalno održava u Rovinju.
„Ponosni smo što je rebranding ENNA grupe prepoznat kao najbolji u Hrvatskoj u protekloj godini. Zlatna nagrada na Ideji X, u jakoj konkurenciji, posebno nam je vrijedna jer dolazi od žirija sastavljenog od renomiranih stručnjaka iz komunikacijske industrije. To je potvrda da smo napravili izvrstan posao — ne samo u dizajnu, već i u promišljanju identiteta koji autentično odražava stvarne promjene kroz koje ENNA kao organizacija prolazi“, izjavila je Ira Payer, kreativna direktorica Superstudija.

Rebranding ENNA grupe predstavlja temeljitu transformaciju vizualnog i verbalnog identiteta kompanije, osmišljenu da prati strateški razvoj i evoluciju poslovanja. Kako ističu iz Superstudija, nagrada nije priznanje samo za dizajn, već i za strateški i organizacijski rad koji je prethodio vizualnom izrazu.
ENNA grupa je posljednjih godina prošla brojne promjene, a zadatak agencije bio je razviti identitet koji ne samo da reflektira te promjene, već ih i podržava u budućnosti. Dobar rebranding, kažu, ne izmišlja priču, već je jasno artikulira na način koji je vjerodostojan, održiv i dugoročno funkcionalan.
„Proces je naizgled trajao dugo, no ovo nije bio samo rebranding vizualnog identiteta. Predsjednik uprave, gospodin Napast, ali i uprave svih društava sudjelovale su u cijelom procesu, pokazali veliko razumijevanje i prepoznali važnost zajedničke izgradnje novog identiteta. Ovo je zaista bila prilika da se transformiramo iz samih korijena, a da ne izgubimo ono što smo bili. ENNA je sada, što se brandinga tiče, potpuno spremna za desetljeće koje je pred nama“, pojasnila je Dorotea Lazanin Jelenc, direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga ENNA grupe.

Osim nagrade za najbolji rebranding, Superstudio i ENNA grupa osvojili su i broncu u kategoriji Korporativnih komunikacija za kampanju „Hvale vrijedna“ koja je pratila rebranding.
Ideja X najveća je nacionalna nagrada za kreativnost, a organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e). Već 15 godina prepoznaje i nagrađuje najbolje ideje, hrabre vizije i odvažne inovacije te je priznanje za najoriginalnije i najkreativnije projekte hrvatskih agencija koji pomiču granice domaćeg oglašavanja.

Ove godine ukupno je bilo prijavljeno rekordnih više od 200 radova koji su se natjecali u četiri programske cjeline: Best on market, Best in channel, Best branding & rebranding i Best of positive change. O pobjednicima je odlučivao stručni žiri sastavljen od 12 kreativnih direktora i dizajnera iz vodećih agencija u Hrvatskoj. Agencijom godine proglašena je Imago Ogilvy, dok je agencija Bruketa&Žinić&Grey dobila Grand Prix za projekt „Priča koja vrijedi svakog slova“.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu