Dokažu li računom da su u Lidlu jeftinije platili proizvode Podravke, Gavrilovića, Zdenke, Saponije, Violete te još 80-ak proizvođača nego u trgovinama Spara, dobit će natrag razliku, tvrdi Spar u oglasu kojim mami kupce u svoje objekte. Lidl je očekivano odmah uzvratio, kavalirski tržišnom konkurentu pismeno je zahvalio (oglasom) što je prepoznao potencijal njegovih cjenika. Iza tih neuobičajenih oglasnih kulisa skriva se zapravo piramida kontinuiranog smanjenja potrošnje i borbe za svakoga kupca, što bi moglo potaknuti i ostale trgovce da posegnu za takvim (ne)lojalnim alatima kako bi povećali promet. Iako po turističkim brojkama u 2012. obaramo povijesne rekorde, u prvih osam mjeseci prema statistici (DZS) samo je veljača imala rast potrošnje na godišnjoj razini. Ostali mjeseci potonuli su u pesimizam i štednju, potrošnja je pala između 1,1 i 7,3 posto. Koliko su malo turisti kupovali kada je potrošnja u kolovozu (podaci za rujan još nepoznati) naspram srpnja rasla samo 1,3 posto? Ili možda je razvidnija obrnuta teza – Hrvati su toliko drastično srezali potrošnju da je oporaviti nije moglo ni 3,05 milijuna turista koji su u kolovozu ostvarili 21 milijun noćenja.
Manja potrošnja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu