U prva dva mjeseca 2014. godine u Hrvatskoj je zabilježen rast prodaje osobnih automobila za 18,4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, pokazuju podaci agencije Promocije plus.
Tijekom siječja i veljače registrirano je 4265 novih osobnih vozila, što je za 664 vozila više nego u 2013. Ako bi se promatrala samo veljača, prodaja je porasla 22,3 posto. Iako statistika to ne bilježi, činjenica je da je na te rezultate uvelike utjecala i velika javna nabava 1581 automobila za Vladu i ministarstva. Nakon dva ovogodišnja mjeseca, vrh ljestvice pripada Volkswagenu, koji sa 633 vozila ima 14,8 posto tržišta. Na drugom je mjestu Peugeot sa 386 vozila ili 9,1 posto tržišta, a slijede Škoda, Opel, Citroën te Renault.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu