Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rast prodaje polovnih vozila za 7,2 posto u posljednja tri mjeseca 2012.

Autor: Poslovni.hr
29. siječanj 2013. u 10:45
Podijeli članak —
Ilustracija (Epa)

Ovakvi prodajni rezultati su pravo osvježenje u kontekstu cjelokupne gospodarske situacije i prodaje vozila u 2012.

U posljednja tri mjeseca 2012. godine, prema prodajnim rezultatima TRCZ Grupe, značajno je porasla prodaja rabljenih vozila u odnosu na isti period prošle godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o povećanju od 7,2% čime je dosegnut prodajni rezultat iz 2009. godine. Ovakvi rezultati u velikoj mjeri iznenađuju s obzirom na tržišne uvjete. Pretpostavka je da je riječ o činjenici kako se kupci sve više odlučuju za kupovinu rabljenih, jeftinijih vozila. Poznato je da je prijašnjih godina prodaja novih vozila rasla, dok u protekle dvije godine to više nije slučaj. Kupci u najvećoj mjeri traže vozila srednje klase, starosti od dvije do pet godina, ali najveći rast prodaje ima prodaja vozila do jedne godine starosti koja su kao nova, a ujedno povoljnija za 20-30%. Najviše se gleda na prosječnu potrošnju te generalno na troškove koje će buduće vozilo iziskivati tijekom korištenja.

U posljednja tri mjeseca 2012. godine, prema prodajnim rezultatima TRCZ Grupe, značajno je porasla prodaja rabljenih vozila u odnosu na isti period prošle godine.

Riječ je o povećanju od 7,2% čime je dosegnut prodajni rezultat iz 2009. godine. Ovakvi rezultati u velikoj mjeri iznenađuju s obzirom na tržišne uvjete. Pretpostavka je da je riječ o činjenici kako se kupci sve više odlučuju za kupovinu rabljenih, jeftinijih vozila. Poznato je da je prijašnjih godina prodaja novih vozila rasla, dok u protekle dvije godine to više nije slučaj. Kupci u najvećoj mjeri traže vozila srednje klase, starosti od dvije do pet godina, ali najveći rast prodaje ima prodaja vozila do jedne godine starosti koja su kao nova, a ujedno povoljnija za 20-30%. Najviše se gleda na prosječnu potrošnju te generalno na troškove koje će buduće vozilo iziskivati tijekom korištenja.

Prema riječima predsjednika Uprave TRCZ Grupe, Stipe Miličevića, ovakvi prodajni rezultati su pravo osvježenje u kontekstu cjelokupne gospodarske situacije i prodaje vozila u 2012. „Evidentno je da su kupci svjesni vremena u kojem živimo i da se odlučuju na financijski optimalnu kupnju auta, odnosno za rabljeni auto koji nije jako star i za koji se daje jamstvo. Nadamo da će se ovakav trend nastaviti i u periodu koji je pred nama.“

Autor: Poslovni.hr
29. siječanj 2013. u 10:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close