Najnoviji podaci o prometima u trgovini na malo samo su potvrdili splašnjavanje potrošačkog optimizma građana. Iako je u veljači u odnosu na mjesec prije maloprodajni promet realno porastao 1,6 posto (nominalno tri), u godišnjim usporedbama rast potrošnje u realnim je terminima s veljačom gotovo zaustavljen.
U odnosu na isti mjesec prošle godine trgovci bilježe nominalno povećanje prometa za nešto više od devet posto, ali to je uglavnom rezultat većih cijena, dok je realno promet veći za tek 0,3 posto. Iako se to dijelom pripisuje takozvanom baznom efektu, postepeno usporavanje dinamike rasta potrošnje u trgovinama traje već mjesecima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu