Mreža poslovnica i bankomata važan je kanal kojim banka klijentima nudi svoje proizvode i usluge. Poslovnice omogućuju osoban pristup klijentima te dostupnost svih bankarskih usluga na jednom mjestu dok bankomati omogućuju poslovanje s bankom izvan poslovnica i njihovog uobičajenog radnog vremena. Prema tome, veća rasprostranjenost poslovnica i bankomata podrazumijeva veću dostupnost proizvoda banke diljem zemlje. Andrej Kopilaš, direktor Upravljanja distribucijskim kanalima i kvalitetom Hypo Alpe-Adria banke, ističe važnost njihove dostupnoste. Navodi nedavno istraživanje koje pokazuje da klijenti kod odabira banke kao jednu od najvažnijih karakteristika ističu upravo dostupnost bankomata i poslovnica.
Tržišni udjeli
Zagrebačka banka drži najveći tržišni udio u Hrvatskoj po veličini bankomatske mreže koja broji preko 858 bankomata. Iako je najveći broj bankomata u gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji, dobra je rasprostranjenost bankomata i u ostalim regijama Hrvatske, odgovaraju. Tako se oko 30 posto ukupnog broja bankomata nalazi u županijama na obali, Istra, Kvarner, Dalmacija, s ciljem zadovoljavanja potreba turista te velikog broja domaćih korisnika koji tijekom godine odmaraju uz obalu. Ističu, kako se danas više od 85 posto transakcija obavlja putem direktnih kanala kao što su e-zaba, m-zaba, bankomati, EFT POS i ostali elektronski kanali poslovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu