Zagrepčani su sve nezadovoljniji praksom Vodovoda da brojila o potrošnji očitavaju samo dva do tri puta godišnje pa svakog mjeseca plaćaju visoke račune tek na temelju procjene. Osim redakcije Večernjeg lista, sve veći broj pritužbi dobiva i Društvo za zaštitu potrošača u kojem su se već žalili i Ustavnom sudu.
– Prije osam mjeseci zatražili smo da se očituju o fiksnom dijelu računa od kojeg se, između ostalog, naplaćuje i očitanje koje se po Zakonu o zaštiti potrošača ne smije naplaćivati. No, kada ga već naplaćuju, zar nije normalno da onda zaista i očitaju brojilo – kazao je Igor Vujović, tajnik Društva. Istaknuo je da se nekad potrošnja redovito očitavala, no da su tvrtke odlučile smanjiti troškove ljudi koji očitavaju brojila pa su uveli praksu akontacijskih rata ili procjenu potrošnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu