Osječka pivovara objavila je jučer da je finaliziran ugovor o plasmanu piva u Kinu s partnerom za to veliko tržište Li Gangom.
Prva dva kontejnera prema Kini krenut će, kaže predsjednik Uprave Pivovare Antonio Drobina, koncem lipnja, početkom srpnja, a na godišnjoj razini ugovor osječkom proizvođaču trebao bi donijeti oko 2 milijuna eura. Osječko black radler favorit je iz ponude s kojim se pivovara počinje probijati u Kinu. Inače, koncem prošle godine Osječka Pivovara započela je s prodajom i na australskom tržištu, dok je u prethodnim godinama Mađarska bila glavno inozemno tržište. No, ukupno su prihodi od izvoza dosad bili na simboličnoj razini od oko 1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.a kad milijarda i po kineza popije osječko,ima da budu ko hajniken i bud zajedno.koji pametnjaković se sjetio pivo fizički izvoziti.prodaš licencu i tamo puniš.jel oni uopće imaju pojma koliki su troškovi transporta.
nije to samo tako, tko zna kakve su sirovine tamo (voda prije svega) i kako bi to pivo ispalo da ga oni rade
a kad milijarda i po kineza popije osječko,ima da budu ko hajniken i bud zajedno.koji pametnjaković se sjetio pivo fizički izvoziti.prodaš licencu i tamo puniš.jel oni uopće imaju pojma koliki su troškovi transporta.
Ima da boli glava Kineze samo tako..
Uključite se u raspravu