Jedan od najvećih strahova mnogih menadžera nije se obistinio. Nešto više od dva tjedna otkako je javno objavio plaće svih svojih zaposlenika skupa s opisom poslova za svaku poziciju i uputama kako ostvariti napredovanje, direktor i suvlasnik tvrtke Bornfight Tomislav Grubišić zadovoljniji je nego ikad.
Njegova softverska agencija, koja na popisu klijenata ima Lufthansu, Mercury Processing, Digital Assets Power Play i Mediatoolkit, prva je tvrtka u Hrvatskoj koja je javno objavila ono što sve privatne, a i većina javnih organizacija u nas, taji, štoviše, štite kao poslovnu tajnu. U hrvatskom “pay transparency” presedanu Bornfight je pretekao nekoliko drugih domaćih tvrtki, ponajviše iz IT-a ali i turizma i drugih industrija, koje se prema neslužbenim informacijama iz human resource (HR) branše, pripremaju učiniti isto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu