S tri velika zimska centra i 17 manjih, uz rast smještajnih kapaciteta više kategorije, Srbija se bacila na razvoj zimskog turizma.
Cilj je što bolje iskoristiti geografski potencijal, povećati turistički prihod privlačenjem većeg broja stranih gostiju, ali i promovirati skijanje i zimske sportove kod mlađih generacija te povećati ulaganja u razvoj talenata. Planiniski centri jedan su od šest glavnih turističkih proizvoda koje Srbija komunicira prema tržištima, uključujući i Hrvatsku, otkriva nam Sandra Vlatković, direktorica odnosa s javnošću Turističke organizacije Srbije. "Skijališta u Srbiji privlače brojne turiste iz Rusije i Turske, a sve više i zapadne Europe, zahvaljujući raznovrsnoj ponudi zimskih turističkih sadržaja. Pored Kopaonika s 62 km staza, 12 žičara i ski-liftova, Zlatibora (8 km staza, šestosjedna žičara i dva ski-lifta) i Stare planine (13 km staza, 5 žičara i ski- liftova, jedna gondola), diljem Srbije postoji još 17 manjih skijaških centara s uređenim stazama i žičarama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu