Razina digitalnog intenziteta u 41 posto hrvatskih poduzeća vrlo je niska, pokazuje statistika Eurostata, koju Europska komisija objavljuje u publikaciji Digitalizacija u Europi. Tek 5,4 posto tvrtki bilježi visoku razinu digitalizacije.
Kod malih i srednjih poduzeća, pak, situacija je još gora. Postotak onih s vrlo niskom digitaliziranošću poslovanja penje se na 42,2%. Tješi, ipak, da su poduzeća u digitalizaciju spremna ulagati, barem ako je suditi po rezultatima prva dva kruga natječaja Vaučeri za digitalizaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu