Kako godina odmiče kraju, u industriji osiguranja imaju sve manje razloga za zadovoljstvo. Naime, siječanj iz ove godine na razini grupacije zaključen je s padom premije od samo 1,9 posto, ostvareno je manje 15 milijuna kuna naspram premijskog učinka koji su zabilježili u siječnju 2013.
Upravo minuli srpanj, kako stoji u podacima objavljenim na internetskoj stranici Hrvatskog ureda za osiguranje, donio je pad premije od 4,76 posto, na 5,4 milijarde kuna, što je za 261 milijun manje od premije ugoverene na kraju srpnja 2013. Višegodišnja recesija i u gospodarstvu i u proračunima hrvatskih kućanstava ispisuju negativne trendove i u ovoj djelatnosti, koja je proteklih godina uspješnije odolijevala pritiscima krize. Premda je i dalje neupitni lider među konkurencijom, i Croatia osiguranje premijski tone sve brže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu