Kako doći do brzog i kvalitetnog odgovora na aktualne potrebe tržišta rada, vruće je pitanje u koje se država uključuje i s novim komunikacijskim rješenjem – to je Kontaktni centar Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ), koji je pokrenut u skladu s aktivnostima vezanim uz unapređenje i digitalizaciju usluga.
Novoj platformi cilj je brže i efikasnije pružanje informacija za korisnike, a u funkciji je od 8. veljače, tako da prve rezultate u smislu usporedbe dosadašnjeg modela info telefona i novog Kontakt centra, administracija na čelu s ravnateljem Antom Lončarom očekuje nakon prvog cjelovitog mjeseca primjene, kada će biti moguće mjerodavne usporedbe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu