Poznati splitski građevinari u grad doveli prestižan hotelski brend MGallery

Autor: Marija Crnjak , 16. travanj 2021. u 07:18
Hotel će u punom opsegu zapošljavati oko 25 ljudi

MGallery je luksuzni lanac hotela koji promiče autentičnost i lokalnu arhitekturu, dizajn i povijest.

Pandemija je za čak godinu dana odgodila otvaranje nove splitske hotelske poslastice, Heritage Hotela Fermai koji ipak kreće u svibnju, a od srpnja će poslovati pod prestižnim brendom MGallery svjetskog hotelskog lanca Accor.

Rezultat je to dugoročnog franšiznog ugovora Accora i tvrtke Quatro Company, lokalne građevinske tvrtke u vlasništvu Ivana Pulića kojoj je ovo prvi ulazak u hotelski biznis.

U starom rektoratu

Vlastitim snagama obnovili su zgradu starog rektorata smještenog na par koraka od Dioklecijanove palače, uložili ukupno 5,5 milijuna eura u boutique hotel s 35 soba, kavanom i vrtnom terasom, i bez ikakvih dorada ušli u lanac MGallery, kao jedan od najmanjih od ukupno 100-tinjak objekata u svijetu. Sam objekt djelo je arhitekta Petra Senjanovića iz 1914. godine, a interijer potpisuje Studio Franić Šekoranja.

“Projektanti su obavili sjajan posao a mi smo implementirali sva njihova rješenja, tako da su nam partneri iz Accora dali ugovor bez ikakvih prilagodbi čim su obišli objekt, uz pohvale i na projekt i na izvedbu, što nas posebno veseli.

U tijeku proces pridruživanja i u lanac ulazimo 1. srpnja, a hotel Fermai otvorit ćemo početkom svibnja, tako da ćemo se taman uhodati”, otkrio je za Poslovni dnevnik Denis Pulić, direktor prodaje tvrtke Quatro company. Hotel će u punom opsegu zapošljavati oko 25 ljudi, a naziv Fermai dobio je po lokalizmu koji znači “zastani, čekaj”.

Franšizni ugovor

“Hrvatska, a posebno Split, savršeno su mjesto za sve one koji žele ljetni odmor iz snova. Svaki hotel MGallery svojim gostima pruža nezaboravne trenutke te rituale opuštanja. Hotel Heritage Fermai pružit će najautentičniji doživljaj mediteranske kulture putnicima koji dolaze u Split iz cijelog svijeta” istaknula je Dilek Sezer, direktorica razvoja Accora za jugoistočnu Europu u jučerašnjem priopćenju Accora.

Inače, suradnju s Accorom Pulići su započeli prije nekoliko godina kad su imali plan u Splitu graditi hotel od 150 soba koji bi nosio brend Mercure, no taj projekt je još na čekanju izmjena GUP-a i nije trenutno u fokusu kompanije.

Suradnja s Accorom na ovom projektu bila je logična jer se totalno uklapa u filozofiju brenda MGallery, luksuznog lanca hotela s 4 i 5 zvjezdica koji promiče autentičnost i lokalnu arhitekturu i nasljeđe, dizajn i povijest. Accor je 2019. iz naziva brenda izbacio Sofitel, a plan im je uz globalne prijestolnice razvijati MGallery i na novim, neotkrivenim odredištima.

“Kroz franšizni ugovor s ovakvim globalnim brendom dobivamo njihov know how i kanal prodaje, sustav rezervacija, uz vlastitu politiku cijena i upravljanje, što nam odlično odgovara”, kaže Pulić, koji se nada da će ova sezona hotelu donijeti promet bar za pokrivanje troškova, iako je trenutno teško davati prognoze.

Za razliku od turističkog biznisa kojeg je pandemija devastirala, prodaja stanova u Splitu ide jako dobro i korona ne utječe na rast cijena nekretnina, potvrđuje nam Denis Pulić.

Quatro Company naime potpisuje niz luksuznih stambeno poslovnih projekata u Splitu, uključujući servisirane stanove u projektu Bel Etage koji su radili su suradnji s investitorima iz Njemačke i Rusije.

Uspješna realizacija navela ih je da se upuste u Bel Etage 2, sličan projekt u koji ulaze samostalno, a stanovi se već prodaju u prosjeku po 3,5 tisuće eura po kvadratu.

Komentirajte prvi

New Report

Close