Žao nam je, robu nećete dobiti, revoltirano je opisala prepisku na svom Facebook profilu nezadovoljna korisnica internetskog shopping kluba Privon.
Naime, nakon pet tjedana čekanja plaćene robe, iz Privona su korisnici javili da robu neće dobiti uz jedino objašnjenje da se takve stvari događaju. "To mi je prva kupnja preko interneta. I odmah prevara", napisala je na Facebooku profilu dodajući da ne zna kada će joj i kako vratiti novac. No, iz Privona odgovaraju da će korisnica njihove usluge sigurno dobiti povrat novca te da se radi o "rijetkom slučaju". "Na našim stranicama jasno ističemo da svaki kupac uvijek ima pravo na povrat. Ne bježimo od odgovornosti. Nažalost, greške se događaju", ističe Ivan Božulić, kreativni direktor Privona. Objašnjava da do takvih situacija može doći zbog oštećenja robe u prijevozu ili zbog otkazivanja dostave od strane dobavljača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu