Na razini Europske unije ovogodišnji je srpanj donio nastavak stagnacije na maloprodajnom tržištu, dok Hrvatska istovremeno ostvaruje rast i na mjesečnoj i na godišnjoj razini.
Državno zavod za statistiku jučer je objavio kako je, u odnosu na lipanj, promet u trgovini na malo u nas rastao, doduše tek blagih 0,2 posto, no pozitivan tempo znatno je izraženiji promatraju li se godišnji rezultati. U sedmom ovogodišnjem mjesecu naspram istog lanjskog rast je iznosio 2,2 posto. Riječ je, dakle, o ubrzanju, nakon što je godišnji rast u lipnju dosegnuo 1,8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu