U prosincu prošle godine u Hrvatskoj je promet u trgovini na malo pao 6,1 posto na godišnjoj razini, više nego mjesec dana prije i znatno više nego što se očekivalo.
Državni zavod za statistiku objavio je prvu procjenu prema kojoj je promet od trgovine na malo, što su ga ostvarili svi poslovni subjekti u prosincu nominalno pao za dva, a realno za 6,1 posto u odnosu na isti mjesec prethodne godine. To je veći pad nego što se očekivalo, komentirao je rezultate Zdeslav Šantić, glavni ekonomist Splitske banke. Šantić je, naime, očekivao pad, ali u rasponu od 4,5 do 5,6 posto. Prosinac je već 10. mjesec zaredom kako potrošnja pada, i to brže nego u studenom, kada je promet u trgovini na malo skliznuo 5,7 posto. Pad potrošnje ponajviše je posljedica rasta nezaposlenosti, smanjenja raspoloživog dohotka i potrošačkog pesimizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu