U turbulentnim vremenima kada dolazi do velikih promjena na društvenim mrežama, stranica Poslovnog dnevnika na LinkedInu mnogima se pokazala kao ‘sigurno utočište’. Naime, na najvećoj poslovnoj mreži svakoga dana privlačimo sve više čitatelja, pa ih je sada više od 46.000, dok naš newsletter ‘PD magazin’ sada broji više od 18.000 pretplatnika.
Unatoč ovim sjajnim brojkama, ipak jedan podatak još više upada u oči. Prema službenoj statistici samog LinkedIna koja je objavljena sredinom 2024. godine, svjetska stopa aktivnosti korisnika u odnosu na prikazivanja (službenim nazivom ‘engagement’) iznosila je 3,85 posto. Da pojasnimo, radi se količini klikova, likeova, komentara i dijeljenja sadržaja u odnosu na broj prikazivanja. A Poslovni dnevnik je u ovom području na LinkedInu (kako prikazuje tablica) u posljednjih godinu dana imao stopu od čak 6,20 posto, što je gotovo duplo više od svjetskog prosjeka mreže koja ima milijardu korisnika uz prisutnih 67 milijuna kompanija.

Tako je, u posljednjih godinu dana stranica Poslovnog na LinkedInu zabilježila gotovo 90.000 aktivnosti, uz više od devet milijuna prikazivanja sadržaja. Ove brojke još su jedan pokazatelj velike zainteresiranosti za ozbiljan sadržaj koji Poslovni dnevnik nudi, a kako više od 55% korisnika LinkedIna čine ljudi od 25 do 34 godine, to ukazuje na činjenicu da uspješno dopiremo do ključne demografske skupine mladih koji traže relevantne poslovne informacije, prilike za razvoj karijere i uvid u aktualne ekonomske i tržišne trendove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu