Podravka jučer kupila marku Lero od riječkog Istravina

Autor: Tanja Čorak
30. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Istaknuto je da proizvodnja ostaje u Rijeci, kao i sjedište tvrtke, svi zaposlenici i cijeli asortiman

Podravka je kupila Lero proizvodnju pića Istravina iz Rijeke, a ugovor o kupoprodaji marke Lero jučer su potpisali predsjednici Uprava Podravke i Istravina Darko Marinac i Ivica Hanžek. Kako su naglasili, ovom se transakcijom ništa ne mijenja u pogledu same proizvodnje; ona i dalje ostaje u Rijeci, kao i sjedište tvrtke, svi zaposlenici ali i asortiman gdje su i bili pedeset godina djelujući u sklopu Istravina. Dogovoreno je da je vrijednost transakcije za javnost poslovna tajna, no kako je na navinarski upit dodao Hanžek, na ukupnom tržište pića, procjenjene vrijednosti 100 milijuna kuna, Istravino je držalo četvrtinu udjela pa je prema tome računica – jasna. Udruživanje Podravke i Istravina preko kupoprodaje Lera znači udruživanje dvoje konkurenata kako bi se ojačala pozicija prema trećem, jačem konkurentu, pojasnio je Marinac neke od razloga zbog kojih je Podravka odlučila preuzeti Lero. Podravka ovim preuzimanjem dobija snagu na području pića dok će Lero proizvodima preko Podravke biti omogućen pristup širim tržištima.- Moramo proširiti asortiman da bismo bili jači-rekao je Marinac. Dodao je kako je Lero jedan od rijetkih hrvatskih razvijenih brandova .

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Podravka je kupila Lero proizvodnju pića Istravina iz Rijeke, a ugovor o kupoprodaji marke Lero jučer su potpisali predsjednici Uprava Podravke i Istravina Darko Marinac i Ivica Hanžek. Kako su naglasili, ovom se transakcijom ništa ne mijenja u pogledu same proizvodnje; ona i dalje ostaje u Rijeci, kao i sjedište tvrtke, svi zaposlenici ali i asortiman gdje su i bili pedeset godina djelujući u sklopu Istravina. Dogovoreno je da je vrijednost transakcije za javnost poslovna tajna, no kako je na navinarski upit dodao Hanžek, na ukupnom tržište pića, procjenjene vrijednosti 100 milijuna kuna, Istravino je držalo četvrtinu udjela pa je prema tome računica – jasna. Udruživanje Podravke i Istravina preko kupoprodaje Lera znači udruživanje dvoje konkurenata kako bi se ojačala pozicija prema trećem, jačem konkurentu, pojasnio je Marinac neke od razloga zbog kojih je Podravka odlučila preuzeti Lero. Podravka ovim preuzimanjem dobija snagu na području pića dok će Lero proizvodima preko Podravke biti omogućen pristup širim tržištima.- Moramo proširiti asortiman da bismo bili jači-rekao je Marinac. Dodao je kako je Lero jedan od rijetkih hrvatskih razvijenih brandova .

Autor: Tanja Čorak
30. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close