U sjeni rasprave o koncesiji nad autocestama vodi se borba za vlasništvo nad tvrtkama za naplatu cestarine i održavanje autocesta, uslugama na koje Hrvatske autoceste i Autocesta Rijeka Zagreb godišnje potroše između 550 do 600 milijuna kuna.
2800radnika
radi na održavanju autocesta i naplati cestarine ARZ-a i HAC-a
Za privatizaciju HAC-ONC-a, nedavno osnovane tvrtke kćeri HAC-a za održavanje autoceste i naplatu cestarina, zainteresirani su radnici koji rade na održavanju HAC-a. Kako je i ARZ nedavno osnovao sličnu tvrtku kćer koju su također prebačeni zapsolenici i mehanizacija, radnici oba poduzeća čekaju da se do kraja odine dogodi najavljeno spajanje oba poduzeća. Nakon toga bi tu tvrtku radnici preuzeli na temelju ESOP-a, odnosno radničkog dioničarstva. "Spomenute tvrtke sigurno neće ostati u vlasništvu države jer ne rade monopolni posao pa će ići u privatizaciju bez obzira na koncesiju kojoj se i dalje protivimo. Bina Istra ima vlastitu tvrtku za održavanje dok je Autocesta Zagreb – Macelj taj posao dala Agisu i obje su tvtke zadržale većinu zatečenih radnika. Mi radnici HAC-a i ARZ-a stoga smo spremni preuzeti buduću tvrtku za održavanje i naplatu cestarina po principu ESOP-a", kaže Mijat Stanić, predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da bi se vidjelo kakav je to posao, prvo treba uvesti konkurenciju da se dođe do realne cijene, koja je vjerojatno 3-4 puta manja uz 70-80% viška radnika.
Haha. Da, radnici ce preuzeti. Da, ako ste spremni nakon toga na najgoru mogucu uslugu, raspad sistema i totalnu korupciju. Da su radnici nesto znali ‘preuzeti’ preuzeli bi to do godine 1990!
Uključite se u raspravu