Budući slogan hrvatskog turizma trenutačno je na testu u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Švedskoj, Poljskoj i Rusiji.
Još je u igri pet slogana, koji su preživjeli prvi krug izbora nove krovne ideje hrvatskog turizma. Do kraja siječnja online se anketira 4800 ispitanika, po 600 u svakoj spomenutoj zemlji, a njihovi glasovi bit će jedan od presudnih elemenata za konačan izbor slogana s kojim će se hrvatski turizam predstavljati u nadolazećim sezonama. Odluka bi, pak, kako kažu u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice, trebala pasti već tijekom veljače.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu