Kupovina preko interneta i pametnih telefona sve je privlačnija potrošačima, a pametni bi telefoni mogli postati najjači saveznici trgovaca u vrijeme praznika, pokazuje „Godišnji pregled blagdanske potrošnje“ koji je pripremila konzultantsko – revizorska kuća Deloitte u SAD-u, priopćili su iz Deloittea.
Polovica anketiranih potrošača posjeduje vlastite pametne telefone, od čega čak 68 posto ispitanika tvrdi kako će svoje telefone koristiti za obavljanje blagdanske kupovine. Primarno, uređaje planiraju koristiti za navigaciju, odnosno za lociranje trgovina (62 %), zatim za provjere i uspoređivanje cijene proizvoda (58 %) te za informiranje o proizvodu (50 %).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu