Prema najnovijim vijestima koje donosi portal „Ja trgovac“, ovog su tjedna predstavljeni rezultati velikog projekta „Odabrani proizvod godine“. Istraživanje je provela tvrtka „Nielsen“, koja je u svijetu vodeća za istraživanje tržišta i potrošačkih trendova, na reprezentativnom uzorku od 2000 ispitanika, hrvatskih potrošača, dobne skupine od 15 do 65 godina starosti.
Marketinški koncept “Odabrani proizvod godine” dio je najveće svjetske nagrade za inovativne proizvode o kojoj odlučuju glasovi kupaca, osmišljen je u Francuskoj, a djeluje u više od 40 najrazvijenijih država. Cilj je savjetovati potrošače pri kupnji, te nagraditi proizvođače za inovativnost i kvalitetu, piše Slobodna Dalmacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu