Ovo je najopasnije raskrižje u Hrvatskoj: Događalo se i više sudara u jednom danu

Autor: Poslovni.hr , 23. veljača 2021. u 11:00
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL/ ilustracija

Crni niz se nastavio i u 2020. kada je postavljen i rekord s čak 25 prometnih nesreća.

Ponovno sudar kod “Kroma” – rečenica je koju Splićani kroz medije pročitaju barem jednom mjesečno, piše Slobodna Dalmacija.

Nesreće koje su samo čudom uglavnom završavale bez teže ozlijeđenih, priskrbile su raskrižju Ulice Domovinskog rata, Ulice Hrvatske mornarice i Ulice Slobode titulu najopasnijeg križanja u Splitu, ako ne i u zemlji. Prema podacima PU splitsko-dalmatinske samo u posljednjih 15 godina na njemu je bilo 189 prometnih nesreća, a jedna je završila tragično – poginula je pješakinja na koju je naletio automobil odbačen prilikom sudara.

I prije ove tragedije, gradske vlasti su pod velikim pritiskom javnosti shvatile da moraju nešto napraviti po pitanju ovog raskrižja. U lipnju 2019. je obrisana strelica u Ulici Slobode i zabranjeno skretanje ulijevo na Ulicu Domovinskog rata. Mislite da je pomoglo? Iste te 2019. je bilo duplo više nesreća nego prethodnu godinu, a smrtno je stradala i spomenuta pješakinja, prva i jedina tragična žrtva ovog raskrižja u posljednjih 15 godina. Crni niz se nastavio i u 2020. kada je postavljen i rekord s čak 25 prometnih nesreća.

Izlijetalo se iz kolnika, komadi stakla i plastike letjeli su do obližnjih poslovnih prostora, a katkad se događalo i više sudara u jednom danu. Ništa Splićane nije zaustavilo da kroz ovo raskrižje prolijeću kao da su u najmanju ruku u Nürburgringu, a ne u jednoj od najprometnijih i najopasnijih prometnih točaka u gradu.

Ni policija im nije mogla ništa jer raskrižje je takvo da onemogućava uobičajen nadzor, kažu iz PU splitsko-dalmatinske.

– U zonama raskrižja, posebno u gradskim sredinama, prije i nakon prolaska kroz raskrižje nije moguć uobičajeni nadzor cestovnog prometa jer nema uvjeta za sigurno zaustavljanje vozila i vozača s obzirom na konfiguraciju cestovnih pravaca i tokove prometa. Policija u odnosu na problematike pojedinih raskrižja, pa tako i konkretnog, povremeno planira i provodi represivne aktivnosti poput nadzora poštivanja crvenog svjetla, nepropisnog skretanja i slično.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close